- Chiria se va achita pana in ziua a patra a fiecarei luni, pentru luna in curs. Daca chiria nu este platita pana in ziua de 30 a lunii, atunci chiriasul va plati o penalizare de 10 Euro, iar accesul la electricitate va fi restrictionat.
- In situatii exceptionale compania de management a cladirii isi rezerva dreptul de a accesa apartamentul inchiriat cu instiintarea prealabila a chiriasului.
- Chiriasii au luat cunostinta de faptul ca fiecare piesa de mobilier sau accesoriu situate in apartamentele inchiriate apartine Vitan Estates. Nu este permisa inlaturarea pieselor de mobilier sau accesoriilor din apartamentele inchiriate.
- Chiriasii nu pot vopsi peretii apartamentului inchiriat sau aplica tapet pe acestia. De asemenea modificarea instalatiilor electrice, termice si sanitare nu sunt premise.
- Chiriasii sunt responsabili pentru deteriorarea sau spargerea suprafetelor de sticla din apartament (ferestre tripan, parapet balcon, oglinzi, plafoniere), indiferent de modul in care acestea s-au deteriorat s-au spart.
- Instalatiile si obiectele sanitare vor putea fi folosite doar in scopul in care au fost create. In vasul de toaleta este interzisa aruncarea de scutece sau servete sanitate precum si deversarea de grasimi. Daunele produse de nerespectarea acestor reguli vor fi suportate integral de catre chirias, in baza devizului intocmit de catre o companie specializata. Sunt interzise reparatiile instalatiilor electrice, termice sau sanitare cu companii sau personal nespecializat/neautorizat.
- Spatiile comune nu sunt destinate depozitarii (Ex.: biciclete, carucioare copii, echipament sportiv. Enumerarea este exemplificativa, nu limitativa).
- Pe suprafetele mobilierului sau a usilor interioare este interzisa aplicarea de autocolante.
- In interiorul imobilului este interzisa depozitatea in orice tip de recipient a lichidelor inflamabile sau a altor tipuri de substante care pot provoca incendii, explozii sau pot pune in pericol sanatatea sau viata locatarilor.
- In balcoane sau spatiile comune este interzisa folosirea gratarelor (inclusiv electrice).
- Gunoiul va fi depozitat doar in spatiile special amenajate. Este interzisa depozitarea gunoiului in balcoane sau in spatiile comune.
- Apartamentele trebuie pastrate curate iar mancarea depozitata in conditii optime.
- Este necesara o notificare de 30 zile inainte de rezilierea/desfiintarea contractului.
- Sub-inchirierea nu este permisa.
- A nu se folosi becuri cu o putere mai mare de 60W.
- Reparatiile vor fi efectuate prompt cu o notificare prealabila din partea chiriasului. In situatia in care reparatiile sunt necesare ca urmare a daunelor provocate de chirias, acesta va suporta integral costul reparatiilor. In situatii urgente (conducte de apa sparte, incendii) asistenta va fi imediata. In situatii non-urgente (mentenanta) asistenta va fi programata ulterior.
- La finalizarea contractului, compania de management a cladirii va inspecta apartamentul. Deficientele semnalate vor fi remediate pe cheltuiala exclusiva a chiriasului, astfel incat apartamentul sa fie preluat in starea in care a fost predat. Cheltuiala va fi dedusa din depozitul de garantie. Toate lucrarile vor fi efecutate de catre companii specializate agreate de catre compania de management a cladirii. In situatia in care contravaloarea reparatiilor nu poate fi dedusa din depozitul de garantie, chiriasul va suporta diferenta de cost.
- Chiriasii trebuie sa aiba un comportament social care sa nu afecteze calitatea locuirii celorlalti chiriasi/locatari ai imobilului. Sunt interzise activitatile care pot genera un nivel ridicat al zgomotului. (Petreceri, ascultarea de muzica sau tv la volum ridicat etc.) Programul de liniste este cuprins intre ora 22:00 a zilei anterioare si 8:00 ziua curenta de luni pana vineri / 9:00 ziua curenta sambata si duminica.
- Compartamentul antisocial sau imoral care poate ofensa ceilalti chiriasi / locatari va conduce catre relizierea contractului de inchiriere urmata de evacuare.
- Doar chiriasii inregistrati in contractul de inchiriere au dreptul sa locuiasca in apartamentele inchiriate. Pentru oaspetii care locuiesc o perioada mai mare de o saptamana trebuie obtinuta aprobare din partea companiei de management a cladirii.
- Chiriasii sunt responsabili de actiunile si comportamentul oaspetilor lor.
- Compania de management a cladirii nu asigura bunurile personale ale chiriasilor. Chiriasii trebuie sa-si asigure bunurile din apartamentele inchiriate.